mandag 15. juni 2015

Utfordring #68 Juni- August

Velkommen til årets sommerutfordring hos Copic Marker Norge!

Copic Marker Norge #68 - Bingo
 Husk; motivet må være fargelagt med Copics
I år har vi valgt å la utfordringen gå gjennom hele sommeren. 
Du har tiden frem til 11. august på å delta. 
***
Copic Marker Norge #68 - Bingo  
 Remember: Your image must be coloured with Copics
This challenge will run all summer long. You have until August 11th to participate.



Du må bruke innholdet i tre av rutene, enten loddrett, vannrett eller diagonalt
***
Your creation must contain something from three squares, vertical, horizontal or diagonal



Premie ved de fleste av våre utfordringer er produkt fra
***
The prize is sponsored by
Her kommer litt inspirasjon fra oss
*** 
Here is some inspiration from the design team 

Jeg valgte å bruke fra bingobrettet: "lag på lag + bruk en die + tekst". Et enkelt kort fra meg denne gangen, med et digistempel fra Saturated Canary. Fargene jeg har brukt er:



 Gunn
 
Jeg har brukt rekka: Tekst, blomster og rosa.
 Motivet er Bloom Girl Mother fra Prima.
Fargene jeg har brukt er:
Hud: E50-51-00-30-42-35-01
Øyne: W3-6-8-B21-45-34-99 - Øyeskygge:V01
Lepper: RV42-R22-24-35
Hår: E49-79-77-74-70 ( og litt hvit Prisma color fargeblyant)

 Elin



Jeg har brukt bingobrettet diecuts/blonder/perler. Motivet denne gangen er Little Ducky fra Lili of the Valley. 
I tillegg til fargene over har jeg brukt BG71, som er en farge jeg har laget selv med en tom tusj, BG72-refill og blender-refill.

Elizabeth
Bingobrett: Lag på lag/Layered- Bruk en die/Diecuts- Tekst/Text
Motivet er fra Make It Crafty

 ***
Vi gleder oss til å se alt det lekre 
dere skaper! 
 Fristen er 11.august kl 21.00
***
We look forward to see some of 
your beautiful creations!
Deadline is August 11th at 8.pm CET 



Ingen kommentarer: