søndag 15. mars 2015

Utfordring # 65

Copic Marker Norge # 65

VÅR/PÅSKE MED LYSE FARGER

 Husk; motivet må være fargelagt med Copics
***
Copic Marker Norge #65 

Spring/easter with light colors

 Remember: Your image must be coloured with Copics



Premie ved de fleste av våre utfordringer er produkt fra
***
The prize is sponsored by
Her kommer litt inspirasjon fra oss
***
Here is some inspiration from the design team 

 Nina
Denne gangen har jeg valgt å lage et bursdagskort i vårfarger. Flere bilder av kortet kommer på bloggen min veldig snart. Motivet er fra Magnolia og fargene jeg har brukt er:



 Gunn
 
Motivet er fra Darcys og fargene jeg har brukt er:

 Elin

Motivet mitt denne gangen er Bubbles Girl fra Mo Manning.
I tillegg til fargene over har jeg brukt BV27, som er en farge jeg har laget selv.


Elizabeth

Jeg har laget et sjokoladekort med 2 motiv fra Magnolia.
Tilda With Easter Bunny:
Tilda with Eggs and Chicken:
 ***
Vi gleder oss til å se alt det lekre 
dere skaper! 
 Fristen er 11.april kl 21.00
***
We look forward to seeing some of 
your beautiful creations!
Deadline is April 11th at 9.pm CET  

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åhhhhh så utrolig nydelige kort dere har laget jenter❤️❤️
Klem fra Anne

Therese sa...

Tack för inspirationen. Ni är verkligen toppen duktiga. Wow säger jag om alla som är med och tävlar!