tirsdag 23. september 2014

Konfirmasjonskort

Hei, 
Jeg tenkte jeg ville vise dere et kort jeg laget til en av familiens konfirmanter tidligere i år. 

Motivet er Fancy fra Saturated Canary.

Fargene jeg har brukt er:
Hud: E000-11-21-04, R20
Hår: E49-44-43-41
Kjole: RV99-95-93-91, W7
Grønne detaljer: G99, BG99-96-93-90, W7

 Kortet er et bokkort. Slik ser det ut inni. For mer informasjon om hvilke produkter jeg har brukt kan du titte innom bloggen min. Kortet var på trykk i augustnummeret av Ett Trykk.

Har du husket å bli med på bloghoppen vår? 
Innlegget finner du HER.

Ha en fin tirsdag! 

3 kommentarer:

Kirsten sa...

Blir helt stum av beundring!! Fantatisk fargelegging og nydelelig motiv i vakre farger :-)
Ønsker deg en fin uke.

Klem Kirsten :-)

Anonym sa...

WOW!!!!!!! For et fantastisk flott kort!!!
Klem fra Anne

Magda sa...

O my Elizabeth, what a wonderful creation, and your coloring is absolutely fantastic!!!!!!