søndag 13. juli 2014

Vin og druer

Hilde 50 skrått front PSJeg har laget et 50-årskort på bestilling til en dame som er glad rødvin, reiser, farger og stæsj. Jeg fant ut at jeg måtte lage et relativt stæsjet kort med enten vin- eller reisetema, fant det herlige motivet "Wine and grapes" fra JustINKlined og satte i gang. 
Hilde 50 forsideJeg tok et lite dykk i Maja-arkene mine og fant frem arkene Plommonkaka og Våffla m björnbärssylt fra Ska vi ta en fika? -kolleksjonen til kortet mitt. Med en die fra GoKreate (Large Frame Frilly #6) er mye av jobben gjort. Alle kantene er svertet med Distress Ink walnut stain, og jeg har også kantstemplet litt med stempler fra Kort & Godt og fra Stempelglede.

Justinklined - Wine and grapes - Hilde 50 Copics
På tross av at dette egentlig er et veldig enkelt motiv å fargelegge har jeg brukt veldig mange farger. I tillegg til fargene i bildet over har jeg også brukt noen farger jeg har laget selv: R54, R52 og BV27. Hele kortet, inkludert fargelegging, diecutting og ALT, ble ferdig på ca 5 timer. For å være meg er det superduperfort!!!

Bilder av innsider, bakside og mer info om kortet finnes på bloggen min, som vanlig. 

Ha en strålende sommerdag! 

Klem fra Elin 

Ingen kommentarer: