torsdag 5. juni 2014

Takk

I dag kommer mitt DT-kort til den pågående utfordringen #57. Detaljer og farger finner dere lengre nede sammen med resten av Team 2 sine bidrag.



Dette er et stort TUSEN, TUSEN TAKK til de fantastiske jentene jeg har i Copic Marker Norges Design Team: 

Elin, Elizabeth, Gunn, Jill, Kjersti, Lena og Trine!!!

Takk for at dere har dratt lasset alene her på bloggen, mens jeg har vært satt ut av spill, og nå under min rekonvalesens-periode - 
dere er bare supre!!

Jeg vet det har blitt ekstra arbeid på hver og en av dere, men det har dere gjort med et smil :)
Er ennå ikke helt den gode, gamle igjen - men det kommer seg! Så nå håper og tror jeg at jeg får deltatt mere aktivt igjen. 

Dere er UNIKE!!!
 
Klem fra en utrolig takknemmelig Siv

#####


This post is a big, big THANK YOU to my fantastic DT-team here at Copic Marker Norge:

Elin, Elizabeth, Gunn, Jill, Kjersti, Lena og Trine!!!
 
I am so thankful for the extra work you all have done during the last six months when I have been unable to partissipate. No, my recovery is going in the right direction, and hopefully I will be able be more active!
You are UNIQUE!!!!

A big, warm hug from Siv

1 kommentar:

Blankina sa...

Welcome back Siv, What a pretty card!
Hugs Blankina