lørdag 3. august 2013

Sommerinspirasjon - farger som går godt sammen

Håper alle sammen har en fin helg!
Jeg har kost meg masse med copics- tusjene i det siste, her i Oslo- området er det perfekt fargeleggingsvær om dagen. 

På dette kortet har jeg fargelagt Honey fra Saturated Canary.

 Jeg bruker ofte disse fargekobminasjonene sammen. E70 serien passer godt sammen med RV 90-serien synes jeg.
På genser og sko har jeg brukt: RV95-93-91 og V000 på de lyseste partiene og W3 til å lage litt mørkere skygger.
På skjørtet og skoene har jeg brukt E77-74-71-70 og W7 på de mørkeste stedene.

Til håret har jeg brukt: E29-27-25-23-21 og W7 til de dypeste skyggene.
Hud: E13-11-00-000 og E95 til kinn.
Øynene er B95 og 91
Skyggen på underskjøret har jeg brukt C3 og 1
og til skyggen rundt motivet har jeg brukt B60 og C00
Kaninen er fargelagt med C5-3-1-00 og RV91 og V000.

Flere detaljer om kortet og materialene jeg har brukt finner du i bloggen min her.
Takk for at du titter innom, 
ønsker deg en kreativ og fargerik helg videre!

3 kommentarer:

Unknown sa...

Bare såååå nydelig Ellen :) kjempeflott fargekombinasjon ❤

Anonym sa...

Fantastisk vakkert kort i flotte farger Elizabeth!! Dette er vel også de fargene jeg er veldig svak for. Takk for herlig inspirasjon <3

Klem fra Anne

Tuppenshobbyblogg sa...

Et fantastisk lekkert kort og nydelig fargelagt motiv.
Tusen takk for inspirasjon til fargekombinasjoner,det trengs veldig for er nybegynner.

Klem,Kjersti