torsdag 15. august 2013

GULT er kult

Hei igjen.

I dag har jeg, Gro, bare et fargelagt motiv å vise dere. Jeg ble så inspirert av dagens innlegg hos Kreativ Scrapping - farg med GULT, at jeg måtte lage min egen versjon. Ikke at det var vanskelig, for jeg elsker den fargen.

Motivet mitt er en søøøt Hänglar-jente. Hun er stemplet med Memento i fargen "Espresso Truffle"

Og her er fargene jeg har brukt på motivet mitt:
Hud - E21, 51, 000, 0000 + E93 (kinn)
Hår (brunt) - E29, 27, 23, 21
Min GUL farge - YR27, 04, Y35, 21
Grønn - G99, YG67, 63, 61
Vinger - T3, 1, 0

Da er det bare å finne fram de gule tusjene og sette i gang.

2 kommentarer:

Jill sa...

Knallflott fargelagt Gro!
Så moro at vi hos Kreative Scrapping kunne inspirere deg litt :)
Herlig motiv og skjønne farger
Klem fra Jill

Anonym sa...

WOW!!!!! Dette var fantastisk flott Gro♥
Jeg syntes gult er så vanskelig, men du inspirerte jammen til å prøve gult igjen♥♥
Klem fra Anne