tirsdag 6. august 2013

En dag på stranda

Heisan, Gro her. Den neste uken er det jeg som skal skal holde liv i bloggen vår.

Sommerferien nærmer seg slutten for de aller fleste, men jeg vil gjerne holde på den en stund til. Og da jeg fikk de nyeste motivene fra Magnolia i hus forrige uke, fallt jeg for fristelsen til å lage en liten strand-scene. Jeg har selvfølgelig brukt copics til fargeleggingen.
Hvilke farger jeg har brukt finner du nederst i innlegget.


Motivene har jeg stemplet uten å bruke maskering, men for å lage sola og himmelen måtte jeg maskere begge motivene og de små fuglene. Både sola og himmelen er laget med airbush-systemet. Det er mitt første forsøk på et fargelagt motiv, og jeg må innrømme at det var ganske skummelt.


Her er fargene jeg har brukt:
Hud - E21, 51, 000, 0000
Hår 1 + fugler - E77, 74, 71, 70
Hår 2 + sand - E57, 35, 31, 50
Gul - YR04, Y38, 35, 21
Rosa - R85, 83, 81, RV10
Grønn - G99, YG67, 63, 03
Blå - B97, 95, 93, 91
Grå - N3, 1

Sommerhilsen fra Gro


4 kommentarer:

Anonym sa...

Åhhhhh dette var et fantastisk vakkert kort Gro ♥
Klem fra Anne

Anne- Elisabeth sa...

Så nydelig sommer bilde, Lekre farger og nydelig fargelagt.
Klem
Anne-Elisabeth

Angella sa...

Supertfint kort fra deg igjen :)

Elizabeth sa...

Herlig sommerkort, Gro. Nydelig fargelagt som alltid:)
Klem, Elizabeth