lørdag 13. april 2013

Sjokolade eske m/mål.


Hei og en god lørdag!
Jeg har fått så mange spørsmål om målene på esken til sjokolade hjertet. Det jeg har gjort er at jeg har tatt målene fra en orginal eske og laget meg min egen. Altså ingen hokus pokus her:)


Du trenger 2 Bazzill 1.til lokket og 1.til esken.
Her har jeg skåret ut esken. 25,2 x26,7cm.

Fals etter målene på bildet.

Brett og klipp slik at esken ser slik ut.

Deretter limer du esken sammen sånn her.

Her har jeg skåret ut to stk på 14x15cm til lokket og bunnen. Lim lokket på flippen og lim esken til bunnen.

Da er esken klar for dekorering.


Motivet jeg har brukt er fra Stempelglede fargelagt i disse fargene:
BV29-25-23-20
YR07-04.Y38-35-21
YG97-95-93-91
CI-0.Blender.


Håper dere får glede av denne lille forklaringen her. Om noe er uklart er det bare å spørre.

Ha en fin dag!
Klem fra Trine.



3 kommentarer:

RitaK sa...

Så vakker :-)

Anonym sa...

Kjempeflott oppskrift Trine❤ Tusen takk for at du deler ❤
Klem fra Anne

Jill sa...

Tusen tusen takk beste Trine ♥
Denne var nydelig og fantastisk snilt at du deler målene dine. Flott effekt med UTEE på motivet, knall lekkert fargelagt :)
Ha en fin ettermiddag
klem fra Jill