tirsdag 26. mars 2013

En liten hilsen i påsken♥

Hei alle sammen!
Tenkte jeg bare skulle titte innom og ønske dere alle en fin påske.
Jeg har laget et påske-venne kort jeg tenkte å vise dere i dag. Selvom mange av oss kanskje fyller dagene med skiturer og familiekos er det kanskje noen som har litt kveldstid å fylle med herlig fargelegging og ikke minst kortlaging.
Så jeg har brukt to nydelige Magnolia stempler som jeg har masket sammen. Det ene er Edwin with big daffodil fra årets påske kolleksjon og det andre er et gjerde fra en tidligere utgivelse. Fine er de begge og de passet så godt å sette sammen. Det er så moro og på denne måten lage sitt eget preg på motivet. Bare husk å stemple det motivet du vil ha øverst først. Motivene er selvfølgelig fargelagt med Copic i herlige jordfarger som passer de flotte papirene fra Echo park.
Ganske flott der han kommer spankulerende ♥
Etter at kortet var ferdig angret jeg litt på at jeg ikke lagde et flott himmel bak han, men men det får rett og slett bli neste gang :)

Jeg har brukt disse fargene på motivet mitt:
Hud: E21-51-50 og 93 til kinnene
Hår: E47-44-43-41
Genser: E81, W0 og blender 0
Bukse: E47-44-43-42-41
Sko: W5-3-1-0
Blomst: E81, W0 og blender på det hvite, og YG 24-23, Y35-32 på det gule
Blader og gress: YG 97-95-93-91
Gjerde: E39-37-33-31
Skygge: W3-1-0
Håper dette kunne være til inspirasjon
Du finner mer detaljer på bloggen min her
Fortsatt god påske alle sammen, og husk at du fremdeles har tid til å delta på utfordringen vår som er Anything Goes. Alle detaljer finner du her
Klemmer fra Jill

2 kommentarer:

Anonym sa...

Så utrolig nydelig kort Jill❤❤Tusen takk for inspirasjonen :) Ønsker deg en flott påske❤
Klem fra Anne

Sofia Eriksson sa...

Underbart vackert kort! Glad påsk!