tirsdag 12. februar 2013

Pyntet eske til en du er glad i

Hei:) Utfordringen som gjelder denne uken er jo hjerter/valentine, og i den anledning har jeg pyntet en eske som jeg fikk lyst til å vise dere. Denne eska ble faktisk gitt bort på søndag, til min mor. Jeg la masse scrappestæsj inni, og gav den som morsdagsgave. Men jeg kunne også ha lagt i sjokolade, og gitt det til min kjære mann til valentines dagen:)
 Jeg har pyntet esken med lag på lag på lag med stæsj. Underst er det pyntepapir fra Pion, og jeg har brukt et motiv fra TiddelyInks, selvfølgelig fargelagt med copics:) Masse osteklut fant også en plass på esken, og ett par doilys, samt blomster, blonder og perler:)
 Fargene jeg har brukt på motivet mitt er:
Hud: E13, E11, E00, E000, E93
Kjole: R17, R14, R12, R11
Hår: E59, E18, E35, E13, E50, Y23
Vinger: BG11, BG0000
Skygge: W2, W0, W00
Boksen jeg brukte er fra ett sett med tre bokser jeg kjøpte fra en lokal scrappebutikk. Men man kan jo bruke det man har, og jeg spør alltid om å få med skoeska når jeg kjøper sko til barna. De er som regel perfekt størrelse til ett sånt lite prosjekt:) Flere detaljer om materialbruk og flere bilder er det på bloggen min her

Jeg håper du ble inspirert til å lage noen med hjerter nå, det er ennå tid til å delta på utfordringen vår:)
Klem, Veronica

2 kommentarer:

Kjersti sa...

En helt nydelig eske Veronica, så lekkert pyntet og et herlig motiv!
Klem fra Kjersit:)

Scrappellen sa...

Utrolig lekker, og veldig delikat og "shabby look", Veronica..akkurat som jeg liker♥♥!:)
Herlig matchende motiv som er nydelig fargelagt!
Klemmer, Ellen