lørdag 23. februar 2013

Inspirasjon til #32


Til denne utfordringen har vi ikke noen gjestedesigner. Derfor har jeg (Gro) laget et ekstra kort (forhåpentligvis til inspirasjon for dere) etter skissa vår i utfordring #32. Denne gangen har jeg snudd litt på skissa, men stjernene er jo selvfølgelig med. 
De små stjernene rundt motivet er rett og slett "avfallet" etter den utstansede stjerne borden.


Motivet jeg har brukt er et gammelt Magnolia motiv, og jeg synes hun passet utrolig bra på et babykort. Stjernetag'en er også fra Magnolia.

Her er fargene jeg har brukt på motivet mitt:
Hud - E02, 00, 000, 0000
Badebalje - C7, 5, 3, 1
Rosa - R85, 83, 81, RV10
Såpebobler - B23, 21, BG000
Skygge under motiv - N3, 1, 0 + blender
Skygge rundt motiv - BG000 + blender


Da er det bare å kaste seg over tusjene, ta en titt på skissa og lage et kort til oss. Og ikke glem STJERNENE da :o)

Fristen for å delta er søndag 3. mars kl. 21.00

Vi gleder oss til å besøke nettopp DEG.


1 kommentar:

Chris_P sa...

Åhhh det här är ju sååå gulligt!!!