torsdag 20. desember 2012

Adventskalender, luke 20



Hei 
Da er det tid for en ny luke i kalenderen, og idag er min -Gunn sin tur til å komme med inspirasjon.
Men først kan dere høre litt på denne sangen med Elvis, den er så fin.

noen ganger er det slik at tiden på en måte bare forsvinner og man tror man har bedre tid en man egentlig har. Vel, denne dagen har vært en sånn for meg.
Så det jeg skal dele med dere idag er månedstagen min. Denne gangen har jeg laget litt mer ut av den i størrelse.
Jeg må innrømme at jeg ikke hadde god tid, og derfor plukket jeg frem noe som jeg fant ut at jeg skulle bruke, liksom... ikke tenk bare gjør det.
Det eneste jeg viste på forhånd var at jeg ville bruke dette motivet fra Saturated Canary.

Her ser dere noe av det jeg leita fram


Diverse papirer. litt pynt og en stor og en liten tag.

Da var det bare å sette i gang, og da jeg var ferdig med tagen, dette tok faktisk 1,5 time med fargelegginga, ble resultatet slik.

Fargene jeg har brukt:
Hud: E0000-000-00-95
Lepper: R01-RV42
Øyne: BG000-B95
Hår: E79-23-43-42
Klær:
Grå: W0-1-3-5
Lilla: E70-RV95-E04-V06-RV17
Blå: BG01-09
Skjørt/sløyfe: RV23-63-17
Skøyter: E42 og glittertusj sølv.

Så dere ser at disse tagene er i grunnen veldig grei og rask å lage hvis man trenger noe i full fart. 
Dette var min siste tag for iår, og litt seienere i jula skal jeg ta bilde av alle tagen sammen og legge ut i bloggen min, da får dere se dem samlet. 
Jeg har brukt disse som en liten dagbok. På baksiden har jeg notert noe av det viktigste som skjedde den aktuelle måneden, og det er morsomt å lese nå hva jeg skreiv. Man trur man husker alt, men likvel er det noe man glemmer.
Da ønsker jeg dere en fortsatt fin adventstid og herlig jul.
Det er ikke mange dagene igjen nå :-)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Kjempefin tag Gunn med masse flotte detaljer❤
Klem fra Anne

Eva J sa...

Jättefin tag och din färgläggning är underbar.
Kram

Jill sa...

Fantastisk flott motiv Gunn, og ett jeg aldri har sett før! Nydelig fargelegging og fantastisk tag. Tusen takk for at du har delt alle dine herlige tager med oss gjennom hele året, det har vært en fornøyelse!
Masse klemmer