tirsdag 11. september 2012

Sommerkonkurranse del 5

Hei alle sammen!

Det er klart for del 5 av vår sommerkonkurranse, neste del blir selve finalen!
Dette har blitt en konkurranse med utrolig høyt nivå - og vi følte for å styrke juryen fra og med nå. Det nye jurymedlemmet er nok kjent for flere av dere: Suzanne J. Dean. Suzanne er spesielt kjent for alle sine flotte demoer på YouTube, hvem av oss har ikke sett en eller helst flere av dem :) 

Vi har alle hatt en hard tørn med å velge denne gang også, men - dessverre - noen må forlate konkurransen.
I og med at det var en fra forrige runde som ikke leverte, blir det tre som går ut nå. TUSEN TAKK for at dere har deltatt med fantastisk flotte bidrag!!!

Så - nå er det vel på tide å avsløre hvem som går videre:

Bidrag nr 2 - Hege
Bidrag nr 3 - Kristin
Bidrag nr 4 - Veronica
Bidrag nr 6 - Yasmine
Bidrag nr 7 - Ellen
Bidrag nr 8 - Kerttu
Bidrag nr 9 - Marianne
Bidrag nr 10 - Elizabeth
Bidrag nr 11 - Kjersti

GRATULERER TIL DERE 9!!!

Så er det neste oppgave:
Dere skal lage en bakgrunn med hjelp av Copic, og i tillegg skal motivet selvsagt fargelegges med Copic!
NB!! Det ser ut som om oppgaven ble litt uklar - beklager! Her er litt mere spesifisert: Denne oppgaven er todelt: dere lager en bakgrunn ved bruk av Copic, f.eks et "mønsterark", her er det bare å bruke fantasien! Og i tillegg skal det være et motiv fargelagt med Copic montert på bakgrunnen. En bakgrunn og et stempel maskert sammen er ikke nok...Det nærmer seg finale, og oppgavene blir litt tøffere...

Vil bare minne dere på at teknikker, utførelse, design - ja, alt teller når vi vurderer...
Konkurranseregler finner du HER

Og selvsagt må dette også følges:
1)
Det må være fargelagt med Copic
2) Det må være et nytt kort til
denne utfordringen - altså ingen tilbakelinking.
3. I de videre delene av konkurransen kan du kun delta med ett kort.

4) Det er IKKE tillat å delta i
andre utfordringer med dette kortet.
5) Viktig at du linker direkte til bloggposten
som viser kortet/prosjektet.
♥♥♥
Frist for innlevering er 21. september kl. 21.00
LYKKE TIL!!

13 kommentarer:

Anonym sa...

Gatulerer til dere som har gått videre til del 5❤
Lykke til alle sammen!!!
Hilsen Anne

Hege sa...

Himmel og hav!!!! Det er med skrekkblandet fryd jeg ser jeg må produsere enda et kort for CMN.... Tusen takk igjen kjære design-team (og "gjestedommere") for at dere valgte mitt bidrag til å gå videre!!!!

Stor klem, Hege:)

Tove sa...

Signerer Hege her når det gjelder skrekkblandet fryd:) Dette er veldig spennende! Jeg lurer litt på hva oppgaven innebærer dog..hva menes egentlig med å lage en bakgrunn, tenker dere f.eks himmel og skyer bak motivet?

CopicMarkerNorge sa...

Her er oppgaven to-delt: dere lager en bakgrunn (f.eks "mønsterpapir" med Copic), og i tillegg til bakgrunnen skal det være et motiv. Ble det litt klarere nå?

Kjersti sa...

Jippi! videre til neste runde igjen! Dette tar på...puh!:) Litt uklart ennå...er det ikke meningen vi skal lage en naturlig bakgrunn, bare et "mønsterpapir" - altså ikke fjell, himmel etc?
Må ha det inn med teskje - helst kakegaffel!
Klem fra Kjersti:)

Tove sa...

Tusen takk for forklaring, det er greit å få det inn med teskje..eller kakegaffel. Klem:)

Scrappellen sa...

Hei på dere alle! Jeg har, mens jeg sitter her i varmen i tyrkia, kommentert og ønsket alle, som har lagt inne sine superflotte bidrag hittil, lykke til, men Jeg sitter her i Tyrkia, med ferdig laget bakgrunn, og kort, men dessverre så er luftfuktigehten såå høy, at tusjene (2-3 av hovedfargene-brune) "blør", så etter gjentallige forsøk, og på leting etter en scrappebutikk for å kjøpe nye, må jeg gi meg her...og det er dri..surt!!:( Men, dette er jo en hobby som skal gi glede, og ikke masse frustrasjon, hehe!;)Det kan også være papiret som trekker til seg fuktighet, da jeg har hørt at "scrappere" som bor i varmere strøk, kun sitter inne i aircondition og fargelegger!? Men.. jeg gleder meg kjempe til å følge med videre her, uansett♥! Jeg er jo overhappy for at kortet mitt ble publisert i Pion Design bloggen jeg da♥♥!!:) Såå, oppi all frustrasjon, er jeg så stolt som jeg kan være innen denne "galskapen", hihi!:) Og til alle sammen.."Go for victory"♥♥, og uansett så har dere kommet langt i et veldig høyt fargenivå!!:) .Go'klem, Ellen

Jill sa...

Ååååå Ellen, dette var virkelig synd! Hadde gledet meg til å se ditt bidrag også! Sikker på du ikke kan legge det ut på tross av litt blødende farger???
Men uansett, tusen takk for alt du har vist oss hittil, det har vært en glede å ha deg med :)
Kos deg og nyt ferien. Her hjemme er det nydelig høstvær og strålende sol, selvom isskrapen allerede har vært fremme om morgenen!
masse klemmer fra Jill

Siv sa...

Ellen: forferdelig synd :( Men jeg sier som Jill, kan du ikke legge ut det du har?? Klemmer fra høst-vakre Oslo - og NYT ferien!!

Anonym sa...

Er det ikke en vennlig sjel som kan låne deg et "lite" kjølerom så du kan få levert da???
Det har vært en sann fornøyelse å se hva du har produsert til nå♥
Nyt ferien din!!!
Klem fra Anne

Elizabeth sa...

Hei. Det er med tungt hjerte jeg også må si at jeg ikke får levert, tiden strakk bare ikke til denne gangen, det dukket opp alt for mange tidstyver denne uken! Ønsker alle sammen lykke til videre, og takk for en KJEMPFLOTT konkurranse! Klem, Elizabeth xx

Jill sa...

Nei og nei Elisabeth!!
Dette var virkelig synd :(
Hadde gledet meg til å se nok at vakkert bidrag fra deg også.
Tusen takk for alt det fantastiske du har levert og vist oss i løpet av sommerkonkurransen. Det har vært en glede å ha deg med :)
Klem fra Jill

Siv sa...

Men, Elizabeth....så synd!!!! Du har gledet oss gang på gang i låpet av konkurransen! Tuuusen takk for alle vakre bidrag, håper inderlig du finner tid til å delta ved en senere anledning - for det kommer flere utfordringer!! Klem fra Siv