lørdag 29. september 2012

Ny Tag for september

Himmel og hav må jeg si. Tiden bare flyr avgårde og plutselig så var det tid for ny månedstag. Denne gangen var det nesten så jeg glemte av tiden.

Wow, time really fly and suddenly it is time for my monthly Tag. This time I almost forgot it in time.

Denne gangen er det høstfargene som har inspirert meg, og det at det er høst betyr for meg mer innetid og kos med hobbyen.

This time the autum colors are my inspiration. And autum for me means, more time to enjoy this hobby and have a great time indoors.

Vel her er resultatet
This is the result
Motivet er fra Saturated Canary- Washi tape girl
fargene jeg har brukt er:
Hud/skin:E0000-000-00-01-R02-20
Øyne/eyes: G43-YG95-W1
Hår/hair:E43-55-23
Bukse/pants:W0-1-3-5
Genser/sko
T-shirt and shoes:RV42-R22
Teip/tape:V06-P46-BG01-B95
All lilac is V06

Så da ønsker jeg dere en riktig god og kreativ høst.
Wish you all a great and creative autum.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Åhhhh for en fantastisk flott tag Gunn❤❤Herlige høstfarger, og flott motiv❤
Klem fra Anne

Jill sa...

Nydelig tag Gunn :)
Dette motivet er jo bare herlig og du har brukt med med nydelige papirer og flotte høstfarger. Høst er virkelig scrappetid, og jeg storkoser meg på kontoret mitt jeg også :)
Ha en herlig søndag og takk for at du deler tag'ene dine med oss♥
Klemmer

Kjersti sa...

For en lekker tag Gunn! Herlige høstfarger i bakgrunnen, flott pyntet og motivet er jo bare herlig - hun er jo en av oss...:)
Ha en fin dag!
Klem fra Kjersti:)