fredag 22. juni 2012

SOMMERKONKURRANSE 2012

Da er tiden kommet for å presentere vår store 
SOMMERKONKURRANSE 
her hos CopicMarkerNorge!

Konkurransen går over 6 trinn, og varer fra 26. juni til 5. oktober. Så - egentlig kan vi kalle det for sommer/høstkonkurranse :) Du må delta fra starten for å få vært med. Og det er kun åpent for norske deltakere.

I hvert trinn vil du få utdelt en oppgave - og vi har en jury som vurderer løsningene. 
Første trinn publiseres 26. juni 2012.
 På hvert trinn vil det være noen som ikke blir med videre, og vi vil til slutt stå igjen med en håndfull finalister. Bidragene legges ut i InLinkz her på bloggen. De må ikke ha vært publisert tidligere og de må selvfølgelig være laget med Copic! Konkurransen er også åpen for dere som ikke har blogg, da sendes bidragene på mail til: 
siv@sem-stenersen.no

I sommer har vi ganske lange frister, dette er med tanke på sommerferiene til deltakerene. Senere er det 
ca 2 ukers frist på innlevering av oppgaver.

Høres dette spennende ut? Ikke nøl, men send inn ditt bidrag!!

I forhånds-undersøkelsen vi gjorde var det svært mange som ga tilbakemelding på at de ville være med, så: GRIP TUSJENE og bli med!


Premie....... JA -det har vi også!

Vinneren vil få LIMITED EDITION-settet som blir gitt ut i forbindelse med Copic`s 25 års jubileum til høsten.

OG, det kan godt tenkes at vi trekker noen andre premier underveis!!

Da er det vel ikke mere å lure på? Bare å delta!!!

LYKKE TIL!!



12 kommentarer:

Cathrine sa...

Høres utrolig spennende....:oD

Dette må prøves...:o)

Tove sa...

Dette høres gøy ut:) Gleder meg til å se oppgavene.

Line A sa...

liker..liker..liker.. :D

Hege sa...

Dette høres spennende ut!!! Gleder meg til å se hva første oppgaven går ut på!

Klem, Hege:)

Jeanette sa...

Dette kunne jeg tenke meg å bli med på :-) Spennende. Gleder meg til å se første oppgave.

Lena sa...

Å, så spennende! Gleder meg til å se hvilke oppgaver dere gir :-)

Gry sa...

Venter i spenning på første oppgave :-)

Elizabeth sa...

Dette blir spennende! Gleder meg:)

Anonym sa...

Dette hørtes spennende ut. Kanskje dette er sparket jeg trenger bak for å komme meg over scrappetørken??

Kirsten sa...

Spennende! Liker!

Henrikke sa...

Må en melde seg på?? :)

Marianne sa...

Jeg ser at runde to, om en kommer met dit, kræsjer godt og grundig med ferien....men den tid, den sorg. Frem med tusjene:)