tirsdag 27. desember 2011

Design-team

Responsen på vår leting etter nytt medlem i design-teamet var overveldende! Vi fikk inn utrolig mange søknader, og det var ikke lett å velge.... Det endte med at vi bestemte oss for å ta med 3 dyktige jenter! De nærmeste dagene vil vi presentere en og en for dere. Vi ønsker alle tre hjertelig velkommen til oss her på CMN, og gleder oss til å samarbeide med dere.

Først ut er JILL:


Mitt navn er Jill Hansen.
Jeg er 36 år, bor i Nannestad med mann, to herlige barn på 11 og 3 år og to katter.
Jeg er sykepleier og jobber 70% natt på sykehus og stortrives med det.
Mye av fritiden min brukes på scrapperommet mitt, her storkoser jeg meg med vakre ark, blomster, bånd, perler og bling,- og ikke minst stempler og Copics...
Jeg har laget kort "på ordentlig"siden januar 2010 da jeg kjøpte mine første Magnolia stempler og mine første Copics og da startet jeg også bloggen min. Siden det har det gått slag i slag og mange kort har blitt produsert i løpet av alle timene jeg har tilbrakt i mitt lille himmelrike.

I tillegg til CopicMarkerNorge er jeg med på 2 andre design team.
Jeg er med på DT til Teddy Bo&Co og Tickled Pink Stamps, og har tidligere også vært med på DT til Allsorts og Sukkersøtt.

Jeg har vel ingen spesiell stil, men for det meste ender kortene mine opp med motiv i sentrum og ikke så altfor mye pynt rundt, selvom kortet mitt i dag kanskje viser noe annet. :)
Jeg er veldig takknemlig for å være her og gleder meg til alt det morsomme vi skal gjøre utover året her på CopicMarkerNorge.
Motivet er et Digistempel fra Saturated Canary som heter Copica,
og det passet bra i dag syntes jeg!
Copics brukt:
Hud: E13-11-00, R22
Hår: E53-51-50 and E33
Klær: R85-83-81, E44-43-42-40, E39-35-33-31,
BG53-01-000, Y15-13-11+YR 24, G99-82-40
Skyggelegging: W5-3-1-0
Blender 0 her og der.

2 kommentarer:

Lisbet sa...

Et klokt valg!
P.S Bildet vises ikke.

Turid sa...

Herlig lekkert kort! Grattis til Jill :)

Hilsen fra Turid :)